středa 2. května 2018

My čekali jaro, zatím přišlo léto...

Další víkend mimo domov. Bylo fajn, jen to cestování, balení a vybalování je úmorné. Přišlo jaro-léto. Teplotou letní dny, teplé noci. Krásné, jen kdyby to nebylo tak rychlé. Mám moc ráda období rozkvetlých stromů, keřů, teplých dnů a nocí, dlouhých večerů. 

Poslední roky se však začíná projevovat sucho, zásoby vody v půdě pramalé. Jak prohlásil bráška, pokud bude takto ještě dva týdny, tak nebudou mít (rozumějte zemědělci), co sklízet - takže čekání na déšť...

Boso-písková sezóna zahájena

Pokus o věneček. Panenka s utrženou ručičkou, Myščina oblíbená. 


Všechno v květu

Letos u rodičů kvetou mladé jabloňky, ty staré s "moštovacími jablky" si daly pauzu. 

Můj oblíbený šeřík. Bez něj si jaro nedovedu představit.

Za našima. Obilíčko vyklíčilo, snad ho ten nedostatek vody v půdě úplně nezničí. 

Vlaštovky se nám vrátily zpátky. Když jsem byla malá, bylo jimi osázené elektrické vedení.  Nějakou dobu jsem měla pocit, že vídám jen osamělé ptáčky. Teď jich jsou občas vidět menší hejna. 



3 komentáře:

  1. Ahoj Péťo, i mě moc chybí opravdové jaro. Ten skok ze zimy rovnou do léta mě netěší, ale co naděláme. Krásné fotečky, je vidět, že jste si to užili. Krásné dny a mírný, ale vytrvalý déšť přeje Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jituš, moc díky! Kéž by ten deštík přišel, zatím čekáme marně... Přeji hezké a trochu deštivé dny :-) P.

      Vymazat
  2. Jako taky si říkám, že takové to jaro, kdy jsme vytáhla ekologické mycí prostředky a dala se do takového toho předvelikonočního jarního úklidu, už asi nepoznám. Poslední roky je to sníh, sníh, sníh, pak týden plískanice, pak týden teplo, že vykvetou stromy, pak sníh, sníh, sníh, déšť a najednou třicítky tepla. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)