sobota 28. března 2015

Radost





V poslední době jsem se na jiných blozích setkala s otázkou, co nám (čtenářům) udělalo poslední dobou radost. Jako první mě napadlo, že radost mi dělá přicházející jaro a s ním teplo a světlo. Období od jarní rovnodennosti do letního slunovratu je mé nejoblíbenější. Radost mám z každého dne, ze setkání s blízkými lidmi, z toho že jsem zdravá a mí blízcí také. Pravda, někdy si člověk tu radost musí připomenout, ale i to k životu patří.  Radost má prostě mnoho podob a to je dobře. 

A jedna z nich je i ta šicí:-) Když se nedostanu několik dnů k šití, jej, o to víc se těším! Také jsem  si nemyslela, že mi udělá radost zakoupení, darování či objevení látek (např. na půdě). Ráda se jimi kochám, zkouším hmatem povrch, pevnost, kvalitu. Představuji si, co bych z dané  látky  ušila (to tehdy když se nad ní rozplývám v obchodě) nebo co z ní ušiji (to ve fázi, kdy mi říká pane:-))

V současné době mám rozpracováno několik věcí najednou. Snažím se je postupně dotáhnout, předat a dát na blog. Jako závdavek přikládám alespoň pohled na mé látkové poklady, které se časem promění ve věci, které snad udělají radost :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)