neděle 24. května 2015

Zelená výměna - díl první

Před časem jsem díky Ajčině blogu zjistila, že se u Světlušky pořádá zelená výměna. A protože mám kytičky ráda (byť moje možnosti jejich pěstování jsou díky bydlení v paneláku omezené) a chtěla jsem vyzkoušet něco nového, rozhodla jsem se, že se do ní zapojím. 

Podstatou výměny bylo nejprve uvést své přání - tedy jakou kytičku bychom si přály. Když předem stanovený čas "pro přání" uplynul, bylo na nás, abychom přišly se svojí nabídkou a následně se "spárovaly". Další úkol spočíval v tom, abychom se domluvily na předání kytiček a dárečků. Podmínkou totiž bylo zaslání nejen kytiček, ale také dárku s květinovou tématikou. 

Jelikož jsem si přála bylinky, stala se mojí "dodavatelkou" přání Jitka. A já jsem zas dárkyní pro Janku, která se již po příštím víkendu také dočká :-) Jen doufám, že Česká pošta zafunguje lépe, než tomu bylo při zasílání balíčku od Jitky. Kdybych totiž od Jitky neměla odkaz, na kterém jsem mohla sledovat putování zásilky, tak by ke mně bylinky ani dárečky patrně nedorazily dodnes  :-(

Po předchozí velmi milé komunikaci mi na začátku května Jitka zaslala balíček, ve kterém jsem našla nejen bylinky, ale také moc hezké dárečky :-) Posuďte sami.

Jehelníček je již plně zapojen do procesu :-) a svícínek na svoji premiéru čeká :-)


Z bylinek ke mně doputovala levandule, meduňka, pažitka, šalvěj, tymián a saturejka. Bohužel, saturejka a posléze i tymián cestu a následnou aklimatizaci nepřežili :-( Ostatním bylinkám se naštěstí daří dobře!

Duo levandule a šalvěj. Obě moc hezky povyrostly a zadaptovaly se :-)


A další přichází na řadu :-) meduňka a pažitka - obě foceny  před "sklizní"

A to není vše - bylinky byly dané do těchto dóz, které jsem nakonec jako obaly na květináč nepoužila (nemám tu správnou velikost), nicméně už teď s nimi mám své plány, jejichž realizace se časem objeví tady na blogu :-)

Obaly jsou moc krásné! A u všech dárků oceňuji, že je na nich poznat šikovná ruka dárkyně. O to větší radost dělají :-)


Zkrátka radost byla veliká. Jitu, moc díky!!!




4 komentáře:

  1. Za pochvalu a krásnou tašku, kterou si mi poslala, slibuji na podzim poslat saturejku sušenou (pokud všechnu nesežerou slimáci) a zkusím znovu přidat tymián. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jituš, moc děkuji za milý komentář! Na saturejku se moc těším a jako bonus tymián - já se ale mám :o) díky!

      Vymazat
  2. Povedená výměna, dózy jsou fakt supr!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo bylo to moc milé a Jitka je moc šikovná! Díky Ajko, za zprostředkování informace o jejím konání :-)

      Vymazat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)