pondělí 23. listopadu 2015

Výzva - úkol č. 4

Další den nás posunul k začátku adventního času. V podání Florentýny a vyhlášené Výzvy to byla opět příležitost být na tento čas připraven a prožít ho bez stresu. Téma dnešního úkolu bylo "slavnostní prostírání". Podmínkou jeho splnění je zdokumentovat buď zkoušku prostírání, nebo ukázat, jak jsme připraveni na balení dárků.  Obě varianty také nejsou vyloučeny :-)

Udělala jsem revizi balicích papírů, stužek, ubrousků na protírání apod. Výsledek byl takový, že jsem vyrazila do DM, kde jsem nakoupila moc hezké balicí papíry, stužky a také ubrousky na Štědrovečení  a Božíhodový stůl. 

Musím říct, že jsem sama v šoku, jak se mi ty přípravy díky Výzvě a podzimnímu plánu z Terapie rýsují :-) Možná opravu poprvé prožiji advent bez honičky!

A opět důkazní materiál :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)