úterý 27. září 2016

Pravý domácí časopis

Více informací najdete na www.pravydomaci.cz


Znáte? Neznáte?

Já ho objevila teprve nedávno u kamarádky - na záchodě :-) A protože razím svoji soukromou teorii, dle které se právě na WC objevují kvalitní literární kousky (beletrií počínaje a časopisem konče), neváhala jsem a nakoukla do obsahu a také si užila chvilku, kdy jsem si v klidu mohla přečíst pár řádek.  Čtu totiž ráda a kdekoliv :-) Vytáhnout knihu i na tři zastávky MHD mi prostě stojí za to. No, a v poslední době si ty čtecí chvilky kradu právě na onom místě - když je muž doma a já s sebou nemám asistentku :o)

Ale zpátky k časopisu. Nejprve mě zaujala obálka - podobnost školního sešitu se prostě nezapře. Zároveň mi přišla neotřelá.  Jako první se mi dostaly do rukou čísla z letošního ledna a března. Tehdy mě zaujal článek o bosonohém chození, jídlu v cyklech či volné menstruaci. Musím říct, že některá témata jsou na mě hodně alternativní, ráda se však o nich něco dozvím a někdy také přemýšlím, zda s nimi můžu nebo resp. chci nějak naložit. Např. vyhodnocení výzvy "Co dobrého jsem udělal pro naši planetu" také trochu přispělo k mému tehdejšímu "odhodlávání se" k látkování.

Mezi témata se kterými se lze v časopise setkat patří např. příroda, bydlení, zahrada, vaření, alternativní léčba, rodina, ekologie... atd.

A proč o něm píši? Ne, nechci dělat reklamu. Spíš chci sdílet radost, že existuje časopis, který si ráda přečtu na záchodě :o)

5 komentářů:

  1. neznám, ale zní to zajímavě...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    já tenhle časopis znám. Má úžasný přebal. Měla jsem zaplacené i předplatné, ale začal se mi zdát až přehnaně "jiný". Teď si ho občas koupím nebo půjčím v knihovně.
    Jinak objevila jsem Vás úplnou náhodou, tak se tady ještě porozhlédnu. ;o)
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jitko, dovolím si tykat :-) díky za komentář! Sama s časopisem nemám dřívější zkušenost, tak nemohu hodnotit. Pravdou je, že některá témata jsou opravdu dost alternativní a vím, že se o nich ráda dozvím, ale dál je řešit nebudu. S tímhle přístupem mi přijde časopis v pohodě. Naopak se mi líbí, že je obsahově trochu jiný, než je člověk zvyklý. Nicméně chápu, že když ho člověk objevil v jiném složení, že další vývoj nemusí sedět :-)
      Děkuji za návštěvu u mě na blogu, po kouskách nakukuji k Tobě :-)
      Měj se hezky, Petra

      Vymazat
  3. To je fakt pěkné. Super inspirace na to, jak se zabavit s dětmi o víkendu. Já jsem se dívala už právě do knižní databáze na nějaké tvoření, protože hlásí špatné počasí, ale nic moc jsem nevymyslela. Takže to vypadalo na línou sobotu a pak neděli po návštěvách. Ale tohle je vlastně docela dobrý nápad, který v dcerkách aspoň probudí trochu fantazie. ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)