pondělí 5. února 2018

Připraveni?

Už dřív jsem tu psala, že moje mamka prodělává rehabilitaci po náročné nemoci a operaci kyčle. Zítra se vrací po devíti měsících domů! S Myškou jsem od soboty u našich. Příprava na příchod mamky dneska vrcholila. Upravená postel  na příjemných 50 cm, chodítko v pozoru, nástavec na WC nainstalován. Jen ten pásek na hrazdičce nad postelí ještě není. 

Dneska jsme se s taťkou večer na sebe koukli a oba se zeptali: "Jsme připravení?" Nevím. Technicky snad jo. Myslím ale že si zatím nikdo z nás neumí představit, jaká tahle etapa bude. Než mamku odvezli do nemocnice byla schopná se postarat o domácnost. Teď jsme rádi, že s chodítkem dojde ke stolu. Oproti prázdninám to je pokrok velký.

Uvidíme, jak nám to  půjde. Určitě to však bude cesta, na které zas o trochu víc poznáme sami sebe. Tak se připravme na start :-)


4 komentáře:

  1. Držím mamce i vám palce a myslím na vás!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky moc! Je to náročné, nezastavím se, ale zatím lepší než jsem čekala :-) Těším se na viděnou, pa P.

      Vymazat
  2. Petruš, věřím, že to všechno zvládnete, i když to nebude snadné. Držím palečky a přeji vám všem co nejhladší průběh domácí rehablitace. Držte se. Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, moc díky! Zatím to jde. Tak snad se vše zajede :-) Opatruj se, pa pa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)