neděle 30. listopadu 2014

Konečně!!!

Konečně jsem vytáhla ze své šicí skříně svého pomyslného kostlivce. Jak se do ní dostal? Před hodně  ale opravdu hooodně dlouhou dobou jsem slíbila mé kolegyni Helče, že ušiji povlaky na dva podsedáky. Jenže...nemuselo to být hned. A zde je kámen úrazu. Funguji hodně termínově. A tady prostě termín nebyl. Pravdou však je také to, že jsem v té době poměrně intezivně plnila své úkoly v roční škole šití.

Nicméně zhruba před měsícem jsem si řekla, že s tím kostlivcem do adventu nepůjdu! Stihla jsem to tip ťop, ale stihla:-)

Tady jsou!


Jsou si velmi podobné, ale každý je trochu jiný:-) Oba mají na zadní straně zapínání na zip. Oba mají přišitá poutka, která jsem si vyrobila. Podsedák který zaujímá na fotografii vodorovnou polohu má odšité všechny čtyři rohy. Jeho stojící kolega pouze dva dolní - zjistila jsem, že takto povlak lépe sedí. Neměla  jsem však energii na přešívání toho prvního, který jsem v prvním kole zužovala a přešívala mu rohy.


Zde přikládám detail poutka a odšitého rohu.

Šíře proužku byla 6 cm, poté jsem ho přeložila na půl, sežehlila a poté hrany sežehlila dovnitř. Nakonec jsem strany prošila. 
Ukázka poměrně hezky prošitého rohu. Ne, všechny jsou takoví fešáci...


A teď už hurá na vánoční (nejen dárkové) šití!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)