sobota 8. listopadu 2014

Z Archivu I


Sovičková

Tato taštička pro mě dlouhou dobu představovala rest, který jsem stále hlouběji a hlouběji zasouvala do své šicí skříně. Chyběl mi totiž nápad, jak na ni:-) Látka se mi moc líbila. Barva rozhodně sedla k budoucí majitelce taštičky. Jenže mi stále chybělo "nakopnutí", jak ji ozdobit, aby měla šmrnc.

A pak přišel den, kdy jsem uviděla tuto sovičkovou látku. A najednou jsem věděla, že TO JE ONO! Sovičky působí vesele, jsou barevně sladěné  a hlavně jsou to opeřenci! Kamarádka a majitelka této taštičky je totiž náruživá chovatelka slepic:-) Ty však k mání nebyly.

Poté jsem se pustila do šití a taštička relativně rychle spatřila světlo světa. Skládá se ze dvou částí - hlavní a klopy. Dovnitř taštičky jsem použila sovičkovou látku jako podšívku. Vnitřek taštičky je vybaven malou kapsičkou viz obrázek níže.

A ještě musím dodat, že jsem u šití tohoto projektu poprvé použila magnetické zapínání. Je super! Rychlé a funkční :-)

Taštičku jsem nakonec předala jako dárek k svátku  a prý se dobře nosí - třeba na poštu:-). Takové zprávy vždy potěší:-)

A samozřejmě jsem jí fotila těsně před zabalením tzn. opět v šest ráno. Ach jo. Snad se polepším a další fotky budou lepší kvality.

Detail na zadní stranu taštičky

Vnitřek taštičky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)