sobota 15. listopadu 2014

Orchidej

Tentokrát něco nešicího:-) O Vánocích 2011 jsem dostala od manželovy maminky orchidej s krásnými drobnými žlutými kvítky. Měla jsem z ní radost. Bohužel, jen krátce. Když jsme se vrátili po Vánocích od mých rodičů, květy byly opadané.

Od té doby panoval status quo - nic se nedělo. Už jsem se smířila s tím, že MNĚ prostě orchideje nekvetou. O to víc jsem byla překvapená, když jsem zjistila, že moje nekvetoucí orchidej má na květ!!! Taková drobnost a jakou mi  udělala radost:-) a zároveň je to pro mě zpráva, že se občas stanou věci, ve které už člověk nedoufá...prostě malé zázraky.

V plné kráse

2 komentáře:

  1. Pěkně rozkvetla:-) Taky jsem měla jednu takovou. Už jsem si říkala že půjde z domu, když tu začala kvést:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem z ní radost, bohužel už odkvetla. No, o vyhození jsem neuvažovala, ale už jsem nad ní zlomila hůl, nevěřila jsem, že by se probudila:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)