neděle 23. listopadu 2014

Rychlá radost

Tento týden jsem likvidovala své šicí resty - spravovala jsem šatečky dcerky mé kolegyně, došívám jednoho šicího kostlivce (brzy bude k vidění). Zároveň jsem však měla po tom "technickém" šití potřebu udělat si radost. Takovou úplně malou, obyčejnou:-)

Radost má nakonec podobu rychlé taštičky. Poprvé jsem použila nekonečný zip (výborná věc, jen to navlékání jezdce je fuška) a nažehlovačku kytičky. Tentokrát jsem ji nevyztužovala vliselinem ani ronopastem, proto také trochu hůř držela tvar na focení.

Už ji mám v kabelce, kde jsem si díky ní udělala konečně pořádek:-)

Zjistila jsem, že nelepší světlo na focení je u nás v koupelně. Takže - koupelnové zátiší s kytičkou od manžela a novou toaletkou.


A ještě jednou:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář a návštěvu u mě :-)